Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Επιστολή Συναδέλφου για την ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής


Αναδημοσιεύουμε Επιστολή Συναδέλφου που στάλθηκε στο δελτίο του ΤΕΕ. Το Δελτίο του ΤΕΕ τη δημοσίευσε, όμως παραμένει η τραγική καθυστέρηση λήψης μιας απόφασης που να στηρίζει το συνάδελφο από την ΕΜΔΥΔΑΣ.

Με την με αρ. πρωτ. 5743/19-03-10 αίτηση μου είχα απευθυνθεί στην Π.Ο της ΕΜΔΥΔΑΣ. Η εν λόγω αίτηση κοινοποιήθηκε στην ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής.
Στην αίτηση μου έκανα καταρχάς μία περίληψη του ιστορικού που αφορούσε τις παραλαβές δύο έργων στον Δήμο Αθηναίων από επιτροπές παραλαβής στις οποίες ήμουν πρόεδρος.
Πρώτα αναφέρθηκα στις σοβαρές ελλείψεις των εργολαβιών όπως απετυπώθησαν στα πρωτόκολλα, στην έγκριση των πρωτοκόλλων από το Δημοτικό Συμβούλιο, στις ΕΔΕ που ενώ αποφασίσθηκαν δεν έγιναν, στην στάση των επιβλεπόντων τεχνολόγων που με αγωγές εναντίον μου για δήθεν συκοφαντική δυσφήμηση απαιτούσαν 105.000€ επιδιώκοντας έτσι την μη ανάδειξη και αντιστροφή των πραγματικών στοιχείων αλλά και την οικονομική και ηθική εξόντωση μου, στην ενημέρωση του κ. Δημάρχου και των επικεφαλείς των Δημοτικών Παρατάξεων για τα τεκταινόμενα.
Στην συνέχεια αναφέρθηκα στις παρεμβάσεις με έγγραφα του επικεφαλής Δημοτικού Συμβούλου της Συμπαράταξης στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, και στις παρεμβάσεις στο Σώμα του Δ.Σ δύο Δημοτικών Συμβούλων των παρατάξεων  Αθήνα Αλλά-ζει & Συμπαράταξη.
Κατέληξα με την μετακίνηση μου που έγινε αμέσως μετά την δημοσίευση σχετικού άρθρου στην εφημερίδα “ελευθεροτυπία„ και μεσούσης της δικαστικής μου αντιπαράθεσης με τους επιβλέποντες των έργων. Για όλα τα ανωτέρω προσκόμισα τα αντίστοιχα στοιχεία και τα εκτενή άρθρα των εφημερίδων ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (27-02-10) και ΕΘΝΟΣ (25-04-10). Τέλος προσκόμισα επιστολή του σωματείου που ανήκω προς τον Γ.Γ του Δήμου όπου με 4 ακαταμάχητα επιχειρήματα ζητείται η άρση της μετακίνησης μου.
Είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις νομίζω, που τα ισχυριζόμενα από διωκόμενο υποστηρίζονται από έγγραφα, τοποθετήσεις Δημοτικών Συμβούλων, Σωματείο, Τύπο και Τύπο.
Με την αίτηση μου απευθύνθηκα στο ΤΕΕ και στην ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής.
Από το ΤΕΕ μου κοινοποιήθηκε επιστολή - παρέμβαση του προέδρου κ. Αλαβάνου προς τους κ. κ. Γ. Γραμματέα Περιφέρειας Αττικής και Δήμαρχο Αθηναίων.
Από την ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής ζητούσα το αυτονόητο και απλούστερο, να καταγγείλει τα τεκταινόμενα στο Δήμο της Αθήνας και να ζητήσει να αρθεί η δυσμενής μετακίνηση μου.
Έχουν περάσει έξι μήνες και η ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής δεν έχει κάνει καμία ενέργεια παρά τις οχλήσεις μου.
Με την παρούσα καταγγέλλω την στάση της ΕΜΔΥΔΑΣ και την ταύτιση της αντικειμενικά με την εργοδοσία. Επίσης θέλω να γνωρίσω στους συνάδελφους μηχανικούς την στάση του κορυφαίου μας συνδικαλιστικού οργάνου στην περίπτωση που κατά την άσκηση των υπηρεσιακών καθηκόντων τους βρεθούν αντιμέτωποι με οργανωμένα συμφέροντα και θελήσουν να προασπίσουν το Δημόσιο Συμφέρον.

Αθήνα
Πέτρος Ορφανός
Πολιτικός Μηχανικός
Υπάλληλος Δήμου Αθηναίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου