Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Εμπειρίες συναδέλφων από τη νέα διαδικασία "ρύθμισης οφειλών"

Αναρτούμε δύο μηνύματα που λάβαμε από συναδέλφους σχετικά με τη νέα ρύθμιση οφειλών, η οποία όπως φαίνεται περισσότερα προβλήματα δημιουργεί, παρά λύνει.

1.   ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΣΜΕΔΕ! Υπολοιπόμενο ποσό Α μέχρι 4/4/2015. Ο επαπανυπολογισμός του υπολοιπομενου ποσού για οφειλές του 2012 με 19 δόσεις έναντι των 26 που υπολοίπονταν, έβγαλε έκπτωση 360 ευρώ. Μπράβο, σχεδόν ένα ενοίκιο! Έλα όμως που το συνολικό υπολοιπόμενο ποσό Α παρέμεινε το ίδιο??????????? Πώς γίνεται αυτό? Με πολύ κόπο, έμαθα οτι απλά το ποσό επανυπολογίζεται με βάση τις αυξημένες εισφορές....Δεν πήρα έγγραφη απάντηση, μόνο προφορική.

2.   Εμπειρία ΤΣΜΕΔΕ
Την Παρασκευή 27/3/15, πηγαίνω στο ΤΣΜΕΔΕ να ρυθμίσω τις υπόλοιπες δόσεις που είχα από παλιότερη ρύθμιση, μπας και καταφέρω να γλιτώσω τίποτα τόκους.
Αξίζει να σημειώσω, πως το ταμείο "μου", ο ασφαλιστικός "μου" φορέας, που τον πληρώνω και με "προστατεύει", μου είχε πάρει για τόκους, το ποσό των 830€ περίπου!
Για χρηστούμενα 1,5-2 ετών το πολύ και για χρονικό διάστημα όπου δεν ήμουν συνεπής στις πληρωμές μου, για 1,5 χρόνο το πολύ!
Πόσο πολύ με "αγαπάει" το ταμείο "μου" !!!
Άλλωστε, το ταμείο "μου" δεν το ενδιαφέρει αν έχω δουλειά ή όχι.
Αν έχω χρήματα να το πληρώσω, με αντάλαγμα μια κουτσουρεμένη σύνταξη στο μακρινό μέλλον (αν ποτέ έρθει)...
Το ενδιαφέρει να τοκίζει με, νομίζω με 8% !!!

Ακολουθεί ο εξής διάλογος :

- Θα ήθελα να πληρώσω τις υπόλοιπες δόσεις που μου έχουν μείνει (3), ντούκου για να σβηστούν οι προσαυξήσεις.
- Πολύ ωραία, αλλά δεν έχει φτιαχτεί ακόμα το σύστημα για την νέα ρύθμιση, ώστε να το κάνουμε.

(Στο διάδρομο, είχαν αιτήσεις για τη ρύθμιση του 2014 και όχι για την καινούργια).

- Ας κάνουμε το ίδιο με την ρύθμιση του 2014. Πάλι αν πληρώσω ντούκου, θα σβηστούν οι τόκοι. Σωστά ;
- Πολύ ωραία, ο υπάλληλος πάλι... Όμως δεν με αφήνει το σύστημα γιατί ήρθατε τέλος του μηνός!!!! (27/3/15)
- Μα το σύστημα παίρνει τα χρήματα για τις δόσεις στις 30-31 κάθε μήνα. Πότε να ερχόμουνα ???
- Χτες, προχτές...
- Δηλαδή 25ή Μαρτίου (ντυμένος τσολιάς???) ή 26 ??
Στην ουσία μόνο 26/3 έπρεπε να πάω για το "σύστημα" τους, που πάλι δεν ξέρω τι μπορεί να άκουγα....

- Ωραία, να έρθω τις επόμενες μέρες, να κάνουμε την ρύθμιση του 2014 και ας μην έχει φτιαχτεί το σύστημα για την καινούργια
- Δεν μπορείτε!!! Η προθεσμία για την ρύθμιση αυτή (που δεν με αφήνει το σύστημα τους), λήγει στις 31/3/15 !!!!
- @@@##@$#ΣΣΔ#$%^$^ δηλαδή....

Τελικά, ο υπάλληλος μου είπε πως τις επόμενες μέρες θα μπορώ να κάνω τη ρύθμιση του 2015 για να γλιτώσω τους τόκους από τις 2 δόσεις πλεόν....
Λέω τις επόμενες μέρες να πάω να ξαναπροσπαθήσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου