Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Πλιάτσικο αλ(λ)ά Ηλεκτρονικά ή αλλιώς «Ηλεκτρονικοί Πλειστηριασμοί»


Μέσα στο καλοκαίρι και εσπευσμένα μέσα στην νύχτα, ο Στ. Κοντονής και η ξενόδουλη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, πέρασε, στα μουλωχτά και χωρίς καμιά συζήτηση στην Βουλή, μετά από διαταγή των τραπεζιτών και της τρόικας, την θεσμοθέτηση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ώστε - αν είναι δυνατόν - να ξεκινήσει να λειτουργεί μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2017.

Πρόκειται για ένα τεράστιο σκάνδαλο με ποινικές διαστάσεις που έχει στόχο να νομιμοποιήσει μια παράνομη, αντισυνταγματική και κυρίως ληστρική διαδικασία κατά των Ελλήνων πολιτών.

Γιατί σαφώς η εφαρμογή αυτού του συστήματος δεν έχει στόχο να εκσυγχρονίσει την διαδικασία διενέργειας των πλειστηριασμών αλλά να παρακάμψει τόσο την υφιστάμενη νομιμότητα που προστατεύει έστω ανεπαρκώς τόσο τον οφειλέτη όσο και τον επισπεύδοντα, όσο και την διαρκή και διογκούμενη αντίδραση από το κίνημα κατά των Πλειστηριασμών για την καταστρατήγηση του Συντάγματος και την αρπαγή της περιουσίας των πολιτών από τα ξένα και ντόπια αρπακτικά .

Τι είναι λοιπόν και τι σκοπό έχει αυτό το σύστημα (ή μάλλον τα συστήματα) ηλεκτρονικών πλειστηριασμών που βιάζονται να βάλουν σε εφαρμογή οι μνημονιακοί «σωτήρες» μας;

Η τεχνολογία ως εργαλείο μαζικής αρπαγής περιουσιών

Το τι πρόκειται να κάνει αυτό το «σύστημα» οριοθετείται κατ’ αρχήν στο άρθρο 959Α του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, με τις αλλαγές που έγιναν το 2016.

Οι βασικές αλλά πολύ ουσιαστικές διαφορές που αφορούν τους Ηλεκτρονικούς Πλειστηριασμούς σε σχέση με τα όσα προβλέπονται στο αντίστοιχο άρθρο 959 για τους φυσικούς πλειστηριασμούς , προδιαγράφουν ένα εφιαλτικό μέλλον για όλους μας.

Η πρώτη και πολύ ουσιαστική διαφορά είναι ότι το σύστημα Ηλεκτρονικών Πλειστηριασμών είναι ένακλειστό σύστημα όπου για να συμμετάσχει κάποιος σε ένα πλειστηριασμό θα πρέπει να έχει προεγγραφεί στο σύστημα και να έχει δηλώσει ηλεκτρονικά ότι θα συμμετάσχει δύο ημέρες πριν την προγραμματισμένη διενέργεια. Έτσι, ουσιαστικά καταργείται η δυνατότητα που υπήρχε να εμφανισθεί ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος στην αίθουσα του Ειρηνοδικείου κατά τον χρόνο διενέργειας του Πλειστηριασμού.

Μια ακόμα επίσης σημαντική διαφορά είναι ότι δίνεται η δυνατότητα να διενεργούνται ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ υπάρχει κατάλληλη τεχνολογική υποδομή, όχι μόνο κάθε Τετάρτη, αλλάτρεις ημέρες εναλλακτικά, δηλαδή Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή και μάλιστα για τέσσερις ώρες είτε το πρωί είτε το απόγευμα. Αυτό από την μια πλευρά θα δώσει την δυνατότητα στα γνωστά «κοράκια» αρπακτικά να απλώσουν την δράση τους σε περισσότερες περιφέρειες – νομούς, σε διαφορετικές ημέρες - με ό,τι αυτό συνεπάγεται - κάτι που δεν μπορούσαν χρονικά να πετύχουν όταν οι Πλειστηριασμοί γίνονταν μόνο μια ημέρα της εβδομάδας . Από την άλλη καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο να υπάρξει η φυσική παρέμβαση του κινήματος κατά των πλειστηριασμών για την διακοπή της διαδικασίας, όπως συνέβαινε σε πολλές περιπτώσεις τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, η όλη διαδικασία θα διεξάγεται από τα γραφεία των λιγοστών συμβολαιογράφων που συμμετέχουν στους πλειστηριασμούς, οπότε το κίνημα κατά των πλειστηριασμών θα γνωρίζει σε πρώτη φάση πού μπορεί να επικεντρώσει τις αντιδράσεις του.

Μια επιπλέον διαφορά είναι ότι η 4ωρη διάρκεια της διενέργειας πλειστηριασμών είναι δυνατόν να παραταθεί κατά επιπλέον 2 ώρες με αλλεπάλληλα κυλιόμενα πεντάλεπτα, σε περίπτωση υποβολής προσφοράς κατά το τελευταίο λεπτό της λήξης διάρκειας του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δυνατότητα χρονικής παράτασης της διαδικασίας συνδέεται άμεσα και με το γεγονός ότι η διαδικασία όπως περιγράφεται προσιδιάζει περισσότερο με σύστημα ηλεκτρονικής δημοπρασίας με την υποβολή διαρκώς διαδοχικών πλειοδοτικών προσφορών.

Ο διάβολος κρύβεται πάντα στις λεπτομέρειες

Το πόσο γρήγορα μπορεί να λάβει ο συμμετέχων ενημέρωση για τις υποβαλλόμενες προσφορές ή και να απαντήσει με νέα προσφορά αποτελεί μια σημαντική και κρίσιμη λεπτομέρεια σε ένα σύστημα δημοπρασίας, κάτι που αναδεικνύει ένα εξαιρετικά σημαντικό ελάττωμα της διαδικασίας διότι έτσι:

● Η δυνατότητα ή μη να υπάρξει παράταση για την υποβολή νέων προσφορών είναι ευθέως εξαρτημένη από την δυνατότητα και την ταχύτητα διαδικτυακής πρόσβασης στο τελευταίο λεπτό της διαδικασίας.

● Στην περίπτωση ισόποσης προσφοράς αυτός που διαθέτει καλύτερη γραμμή φαίνεται να έχει κάνει πρώτος την προσφορά, κάτι που δεν γνωρίζουμε πώς μπορεί να λειτουργήσει στο μέλλον σε ενδεχόμενη τροποποίηση της σχετικής Υπουργικής Απόφασης που αφορά τους όρους διενέργειας των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών

Λόγω των παραπάνω υπάρχει σαφώς προβάδισμα και πλεονέκτημα έναντι των απλών χρηστών – φυσικών προσώπων, σε όσους φορείς (εταιρείες, τράπεζες, γραφεία real estate κλπ) έχουν ταχύτερες, πιο σταθερές και εγγυημένης ταχύτητας συνδέσεις στο διαδίκτυο.

Είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό να επισημανθεί ότι ενώ έχει εκδοθεί η Υπουργική Απόφαση που ρυθμίζει όλα τα εισπρακτικά θέματα, δηλαδή τις αμοιβές και τα παράβολα, τις προμήθειες κλπ, καθώς και το ποιοι διενεργούν και ποιοι συμμετέχουν στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, ζητήματα όπως τα παραπάνω δεν ορίζονται σαφώς και έχουν αφεθεί ουσιαστικά στην βούληση και τις «προτεραιότητες» της αναδόχου εταιρείας που κατασκευάζει την πλατφόρμα ή και στους κατά τόπους συμβολαιογραφικούς συλλόγους που θα λειτουργούν την πλατφόρμα.

Εδώ πρέπει να σταθούμε με προσοχή στο γεγονός ότι τα σημαντικότερα ίσως θέματα που μπορεί να κρίνουν ποιοι θα αρπάξουν μαζικά τις περιουσίες μας, αφήνεται έρμαιο στην έκδοση ή τροποποίηση μιας Υπουργικής Απόφασης, η νομοθετική εξουσιοδότηση για την έκδοση της οποίας είναι ελλιπής με αποτέλεσμα η Υπουργική Απόφαση να καθίσταται ακυρωτέα. Ψιλά γράμματα βεβαίως, όταν το Σύνταγμα έχει ουσιαστικά καταλυθεί...

Είναι εκκωφαντικά σκανδαλώδες και εγκληματικά παράνομο ότι η συνταγματική επιταγή για προστασία της πρώτης κατοικίας μ’ αυτό τον τρόπο περνά στα χέρια του εκάστοτε υπουργού της εκάστοτε κυβέρνησης, με δήμιους την ιδιωτική εταιρεία που παρέχει την ηλεκτρονική πλατφόρμα αλλά και τους κατά τόπους συμβολαιογραφικούς συλλόγους που θα την λειτουργούν ή θα κάνουν χρήση της πλατφόρμας άλλου συλλόγου, αφού ο Στ. Κοντονής έδωσε την δυνατότητα στους συμβολαιογράφους να κάνουν χρήση της πλατφόρμας άλλου συλλόγου, αν ο δικός τους σύλλογος δεν διαθέτει!

Ακόμα κι αν η υφιστάμενη Υπουργική Απόφαση παρείχε εγγυήσεις για τις μικρομεσαίες ιδιοκτησίες ή ό,τι άλλο θα μπορούσαν να σκαρφιστούν και προβάλουν επικοινωνιακά οι μνημονιακοί καταστροφείς μας και τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης που τους υπηρετούν, δεν μπορεί να υπάρχει οποιοσδήποτε εφησυχασμός σε κανένα μας, αφού μια υπουργική απόφαση μπορεί να αλλάξει σε μια μέρα, κατ’ εντολή των ξένων επικυρίαρχων – που αντί για «δεσμά» βάφτισαν εκ του πονηρού «θεσμούς» - χωρίς να περάσει καν από την Βουλή, που κατάντησαν δυστυχώς πρωτοκολλητή ξένων διαταγμάτων σε χώρα υπό Κατοχή. 

Αρμαγεδδών εξώσεων προ των πυλών

Επιπλέον εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία προκύπτουν από τις τεχνικές προδιαγραφές από τις προσφορές – προμελέτες των υποψηφίων αναδόχων εταιρειών, στοιχεία από τις οποίες διέρρευσαν πρόσφατα στο διαδίκτυο.

Σημαντικά – εφιαλτικά - σημεία που θα πρέπει να δοθεί προσοχή είναι τα παρακάτω:

- Τεχνικά χαρακτηριστικά υψηλής ασφάλειας και διαθεσιμότητας παρόμοια με αυτά του Taxisnet, Τραπεζικών ή και Αμυντικών μηχανημάτων με τα στοιχεία να φιλοξενούνται (cloud) στο εξωτερικό !
- Πρόσβαση από φορείς σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για να μπορούν να συμμετέχουν και τα διεθνή αρπακτικά που καθοδηγούν τους «θεσμούς»
- Δυνατότητα άμεσης επαύξησης της υπολογιστικής ισχύος και του χώρου αποθήκευσης των δεδομένων

Ειδικά για το τελευταίο σημείο θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτό συνιστά αναγκαία προϋπόθεση γιατί όπως αναφέρει ο υποψήφιος ανάδοχος, στο σύστημα θα συνδέονται «μερικές χιλιάδες χρήστες» αφού αναμένεται «εκτιμώμενη γεωμετρικά αυξητική τάση διενέργειας πλειστηριασμών με ηλεκτρονικά μέσα».

Με βάση τα παραπάνω, πόσοι πλειστηριασμοί μπορεί να γίνουν ηλεκτρονικά στις τρεις μόνον ημέρες μιας εβδομάδας από χιλιάδες χρήστες;

Μα προφανώς ΧΙΛΙΑΔΕΣ !

Κι αυτό σημαίνει στην πράξη ότι τα ντόπια και ξένα κοράκια θα μπορούν να αρπάζουν αρκετές χιλιάδες κατοικιών και μαγαζιών μόνο μέσα σ’ ένα μήνα λειτουργίας του συστήματος! Γι’ αυτό και είναι αποπροσανατολιστικό ή αφελές να πιστεύει κανείς ότι μπορεί να κερδηθεί κάποιος χρόνος λόγω του γεγονότος ότι υπάρχουν 3.500 πλειστηριασμοί που έχουν «καθυστερήσει». Δυστυχώς με το νέο σύστημα αυτοί θα μπορούν να γίνουν μέσα σε 2-3 βδομάδες!

Θα γίνει δηλαδή κανονικό πλιάτσικο αλ(λ)ά ηλεκτρονικά στους κόπους και την προσπάθεια γενιών ολόκληρων που νόμιζαν ότι αφήνουν πίσω τους κάποια περιουσία για τα παιδιά τους!
Αυτό το έγκλημα πρόκειται να γίνει πράξη με την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, που με το πάτημα ενός κουμπιού θα δίνει την δυνατότητα στο κάθε λαμόγιο να αρπάζει όσα χτίστηκαν με κόπους και ιδρώτα μέσα σε δεκαετίες, ακόμα και για οφειλές - σε δημόσιο και ασφαλιστικά ταμεία - λίγο παραπάνω από 500 ευρώ.

Αυτή την «δουλειά» πρόκειται να κάνουν «οι κάνω την δουλειά μου» συμβολαιογράφοι και δικαστικοί επιμελητές που εντελώς συμπτωματικά αναλαμβάνουν κατά δεκάδες ή εκατοντάδες τους πλειστηριασμούς για λογαριασμό συγκεκριμένων τραπεζών και ξένων funds, εισπράττοντας παχυλότατες προμήθειες από μια αδιαφανή διαδικασία πλειστηριασμών για τεχνητά ή και εικονικά χρέη που δημιουργήθηκαν από την αδυναμία πληρωμής αντισυνταγματικών φόρων, χαρατσιών και πανωτοκίων, αλλά και την αδυναμία αποπληρωμής δανείων, όχι από μπαταχτσήδες, αλλά από εκατομμύρια νεόπτωχων και ανέργων που δημιουργήθηκαν από την ολομέτωπη επίθεση που δέχθηκε ο λαός και η πατρίδα μας με την επιβολή των μνημονιακών πολιτικών.

Ωθούν το κίνημα και την κοινωνία στα άκρα

Με όλα τα παραπάνω είναι προφανές ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα με την έναρξη της λειτουργίας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, το κίνημα οφείλει και θα απαντήσει πιο δυναμικά και οργανωμένα σε κάθε προσπάθεια αρπαγής της περιουσίας των πολιτών αλλά και σε κάθε προσπάθεια έξωσης των νόμιμων ιδιοκτητών από τους κάθε λογής «νόμιμους» κατσαπλιάδες που απαιτούν και αδημονούν να ξεκινήσουν άμεσα οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί.

Το κίνημα δεν έχει άλλη επιλογή από το να εντείνει και να ενδυναμώσει την δράση του τόσο νομικά – όπως είδαμε πρόσφατα από το ΣΑΟΡ στο Ρέθυμνο - αλλά κυρίως κινηματικά και να συσπειρώσει όλους τους πολίτες που πλήττονται ή βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο σε οργανωμένη δράση άμεσης ενημέρωσης, αντίστασης και αλληλεγγύης επί τόπου.

Η προάσπιση της ιδιοκτησίας και της πρώτης κατοικίας των πολιτών αποτελούν συνταγματικές επιταγές και γι’ αυτό το κίνημα αλλά και κάθε πολίτης δεν θα απεμπολήσουν το δικαίωμα τους όχι μόνο να υπερασπιστούν τους κόπους τους αλλά και το ίδιο το Σύνταγμα, τόσο στα Ειρηνοδικεία όπου θα συνεχίσει να διενεργείται ένα μέρος των πλειστηριασμών, όσο και αλληλέγγυα στα σπίτια συμπολιτών μας που κινδυνεύουν με εξώσεις μετά από ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς.

Δεδομένου ότι με την διαδικασία των πλειστηριασμών επιχειρείται η κατάργηση των σχετικών συνταγματικών επιταγών, με την διενέργεια πλειστηριασμών για χρέη που σαφώς έχουν προκύψει από πράξεις ή και παραλήψεις που αφορούν στην καταστρατήγηση του Συντάγματος από το υποτελές πολιτικό κατεστημένο, οι πολίτες και το κίνημα μπορούν και πιθανότατα θα αντιδράσουν ακόμα πιο δυναμικά κάνοντας επίκληση του άρθρου 120 του Συντάγματος που σαφώς ορίζει:

«H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

Σ’ αυτή την περίπτωση, αν οι πλειστηριασμοί με ηλεκτρονικά μέσα ξεκινήσουν και γίνονται κατά χιλιάδες την ευθύνη για την αναμενόμενη κοινωνική έκρηξη θα φέρουν ακέραια οι κυβερνητικοί τοποτηρητές των ξένων επικυρίαρχων, οι λιγοστοί εμπλεκόμενοι συμβολαιογράφοι και δικαστικοί αντιπρόσωποι αλλά και όσοι συνεργάζονται μαζί τους, αφού είναι αυτοί που επιβάλουν την αδικία ως νόμο.

Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι το κίνημα οφείλει επιτέλους εν όψει αυτών των εξελίξεων να επαναπροσδιορίσει τους στόχους του αλλά και να προτάξει - πέρα των ήδη ορθών αιτημάτων του - επιτακτικά το κύριο αίτημα της γενικευμένης και πλήρους διαγραφής των χρεών (ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ) που δημιούργησαν οι κοινωνικά βάρβαρες και εθνικά καταστροφικές, άδικες μνημονιακές πολιτικές.

Αυτό το αίτημα όχι μόνο μπορεί να αποτελέσει την λύση και να απαλείψει την συγκεκριμένη αδικία που αφορά την αρπαγή της ιδιωτικής περιουσίας των λαϊκών στρωμάτων, αλλά και τον οδηγό για τηνανατροπή των εφαρμοζόμενων μνημονιακών καταστροφικών πολιτικών και την αναζήτηση μιας άλλης πολιτικής για την επίλυση του γενικότερου προβλήματος απεμπόλησης της ανεξαρτησίας της χώρας αλλά και της λαϊκής κυριαρχίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου